maandag, november 07, 2005

Pieppieppiep!

Op de klanken van de Pet Shop Boys (iPod op shuffle) verliet ik vanochtend boekhandel Scheltema op het Koningsplein. Niet blij, want het boek dat ik nodig heb voor m'n studie was niet aanwezig, en dus moest ik het bij de concurrent (Athenaeum) kopen, voor 10 euro meer. 'Hallo, mevrouw?!' hoorde ik ergens tussen het nichtengezang door: het was de beveiligingsman van boekhandel Scheltema. De alarmpoortjes waren gaan piepen toen ik het pand verliet. Alweer.

De laatste 4 keer dat ik bij Scheltema was, heb ik slechts 1x het boek gevonden dat ik nodig had (en dat ook netjes afgerekend bij de kassa), en ben ik 3x op straat in de kraag gegrepen door een beveiligingsman omdat het alarm af ging. En vanochtend was de druppel. Ik koop er nooit meer wat! Koop eerst maar eens deugdelijke alarmpoortjes, Scheltema! Of steek anders die duizenden boeken maar ergens waar de zon niet schijnt! Bah!

|