vrijdag, september 09, 2005

Warhoofd

Vandaag is niet mijn dag. Vanochtend stond ik al voor de verkeerde bioscoop, waardoor de persvoorstelling van Wallace & Gromit (de film) aan me voorbij ging. Balen.
Toen had ik college. Ik was ruim op tijd op Amsterdam CS en liep, zoals ik al 6 jaar doe, de eerste de beste tram binnen. Dat was dom. Er rijdt namelijk een nieuwe tram vanaf A'dam CS, de 26. En die gaat als enige niet het centrum in, maar naar yuppeneiland Ijburg. En dan is het zelfs vanaf de eerste halte (Muziekgebouw) een aardig eind teruglopen. Veel te laat op college dus.
Als je dan ook nog wordt achtervolgd door een beveiligingsman van een winkel, omdat de poortjes gingen piepen (en ik had echt niks door; niks gekocht, en ook niks gejat natuurlijk), én het benodigde studieboek niet te krijgen is ('misschien voor het einde van het jaar', terwijl je over 7 weken tentamen hebt), dan weet je 1 ding zeker: het is niet je dag.
Ik blijf de rest van de dag gewoon binnen.

|