woensdag, februari 09, 2005

Getverredemme!

Zo geniet je 's middags nog van een overheerlijk broodje zalmsalade, zo wordt je 's avonds opgeschrikt door een pizza Calzone met nogal euh, verrassende inhoud. We bestellen regelmatig bij deze pizzeria, en meestal neem ik een gewone pizza Calzone (nee, ik wil geen gewone ;) ), die omschreven staat als 'pizza met alles erin'. Dat 'alles erin' betekent doorgaans: artisjok, salami, ui, paprika, ham, champignons. Lekker dus.
Vandaag had ik de Calzone Speciale, die omschreven staat als 'pizza met ei en alles erin'. Dus ik zit vrolijk m'n pizzaatje te eten, zitten er verdorie garnalen in! Getverredemme! Die lust ik niet! Welke linkmichel stopt er nou zomaar garnalen in een Calzone (overgoten met tomaat-gehakt-saus... halloooo? Gehakt en garnalen???). Gatver. Bah.

De volgende keer neem ik weer een gewone platte pizza. Geen verrassingspakketjes meer.

|