zondag, januari 16, 2005

Het grote boze Arnhem-benefiet

Het feest is afgelopen, ik ben weer thuis, en de banner is weer van m'n site verdwenen.

Vandaag vond in de Musis Sacrum in Arnhem het grote benefiet Arnhem Voor Azie plaats, met heel veel bands, cultuur en gezelligheid (en drank). Het was erg gezellig, mede dankzij top-optredens, zoals dat van Otto Orgel (zo, die naam ook weer genoemd! :P). De opbrengst van dit alles gaat naar 555, dus ik heb bij elkaar aardig wat gedoneerd. En er nog een leuk feest voor teruggekregen ook, dus hulde voor de organisatie.

Het enige mindere was dat het geplande concert van de Zingende Fresia's niet doorging. Daar had ik me wel op verheugd, dus dat was zonde. Maar de reden (familie-omstandigheden van 1 v/d bandleden) was nog veel heftiger, dus ik hoop eigenlijk alleen maar dat het een beetje goed gaat met dat bandlid. Dan maar geen optreden.

|