donderdag, februari 16, 2006

Britten

Ze hebben een slechte smaak als het gaat om eten (jummie, vette worsten, bonen, bloedworst en dat soort dingen), om het inrichten van huizen (je zou het kunnen omschrijven als 'tijdloos' ;-) ), maar als het gaat om muziek, dan vertrouw ik ze wel, die eilanders.
Gisteren werden de BRIT-awards uitgereikt, en gingen er o.a. prijzen naar de Kaiser Chiefs (3), Green Day (2), Arctic Monkeys en Paul Weller. Ook ontving Coldplay een award. Coldplay is, op U2 na, dan ook de grootste band op aarde van dit moment. Ik heb de show niet zelf gezien, maar het schijnt dat Coldplay heeft aangekondigd een break te gaan nemen. Ik weet niet of het waar is, maar het lijkt me heel erg verstandig. Stop op je hoogtepunt, of ga er in ieder geval na een lange vakantie weer fris tegenaan. Als Coldplay over een tijdje z'n muzikale koers wat gaat wijzigen, vind ik dat tof. Als ze wéér hetzelfde album gaan uitbrengen, dan vind ik dat niet tof. Dan hebben ze voor mij afgedaan. Dus hopelijk nemen ze echt die break. ;-)

|