dinsdag, januari 24, 2006

Oranje boven

en beneden, voor me, achter me, eigenlijk overal...
Afgelopen weekend was ik in Thialf, bij het WK Sprint (voor de nitwit: schaatsen). Erg gezellig, en wat gaan die schaatsers toch hard! Binnen de bebouwde kom zouden ze vast en zeker geflitst zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het een kick geeft om zo hard te kunnen schaatsen. Maar ja, al die jaren van training die je ervoor nodig hebt hè...
Ik hou het dus bij een plaatsje op de sta-tribune. Is het een aanrader, om 'in het echt' schaatsen te gaan kijken? Ja, want het is vooral erg gezellig. Wat wel minder is, is dat er buiten het stadion alleen Dixies staan zonder wc-papier, en de wc's binnen (een eind lopen, lang in de rij staan, maar wel met papier) 50 cent kosten. Beetje veel, als je het mij vraagt. Oh, en flesjes water mogen niet mee naar binnen in Thialf. Trompetten wel.

|