dinsdag, juli 12, 2005

Lekker zomers broodje

Ik was er al meerdere malen langsgelopen en -gefietst, maar het was pas vanochtend toen ik, met zin in iets hartigs, het kleine winkeltje binnenstapte. Van de buitenkant leek het 'gewoon' een hippe broodjeszaak, eenmaal binnen bleek het een winkeltje te zijn met Italiaanse specialiteiten. Inclusief een lange lijst aan broodjes.
Goedkoop is het er niet, maar m'n broodje met gedroogde tomaten, pesto en mozarella was heerlijk! En nu een vakantie (naar bijvoorbeeld Italië) er niet inzit dit jaar, denk ik dat ik het winkeltje maar wat vaker ga bezoeken, om de diverse andere broodjes uit te proberen.
Aangezien ik niet gesponsord word ben ik gek dat ik het doe, maar toch een aanwijzing, voor als je in H'sum bent en ook iets lekkers wilt eten: volgens mij heet de winkel 'Aubergine', en de winkel is te vinden op de Groest (vlakbij de markt).

|