woensdag, juni 15, 2005

Sterk staaltje inparkeren

Ik ben een vrouw én ik heb geen rijbewijs. Ik vind het dan ook altijd erg knap als automobilisten goed kunnen inparkeren. Ik zat anderhalve week geleden (na het Feest a/d Rijn) dan ook vreemd te kijken toen het uitzicht in de kroeg opeens werd geblokkeerd door een grote koei:





Tja, een grote truck die vlak voor een café staat, dat is op zich niets bijzonders. Zelfs niet als het de trailer is van de Zingende Fresia's. Maar kijkt u toch eens hoe knap het ding geparkeerd is tussen de terrasstoeltjes en de straat! Hartstikke netjes, ik geef de chauffeur een 10! ;-)




Dat het ontzettend grappig was moet u maar geloven, dat er op dat tijdstip écht geen zielige bejaarden over straat liepen die hun stoep geblokkeerd zagen ook, en de foto's zijn van Café De Kroeg.

|