zondag, mei 22, 2005

Feest aan de Rijn

Slik, nog maar 2 weken en ik moet al... 'Waarom, waarom, waarom...' zongen de Heikrekels al eens, en ik vraag het me ook vaak af. Waarom heb ik me in godsnaam opgegeven voor het NK Luchtgitaar? (ja, ik weet nog wel waarom: ik vraag me af of het echt zo leuk en 'bevrijdend' is, en om daar achter te komen moet je het zelf uitproberen)

Enfin, zondag 5 juni moet ik dus, tijdens het Feest aan de Rijn. En omdat de Google-ads (klik mij rijk!) op deze pagina er niet voor adverteren, doe ik het zelf wel:

Komt zondag 5 juni allen naar Arnhem! Feest aan de Rijn! Gezelligheid! Enge Buren! Drank! Zingende Fresia's! Leuke mensen! Zon(OK, hier biedt ik geen garantie op)! Guus Meeuwis! Laatste voorronde NK Luchtgitaar! Metha die volkomen voor aap staat op een podium!

Nou, als dát niet gezellig wordt! :-)

|