woensdag, mei 04, 2005

Voetbal

PSV is vanavond aan het voetballen in de halve finale van de Champions League. Ik hoop natuurlijk dat ze winnen, omdat het een Nederlandse club is (ik juich natuurlijk het liefst voor Ajax, maar die doen niet meer mee).
Ik ben niet echt een enorme voetbalfan, en ik was dan ook zeker niet van plan om deze avond een voetbalwedstrijd te volgen. Maarja, ik moet wel.

M'n bovenbuur is namelijk aan vrij fanatieke PSV-fan, en wat doen mannen die helemaal meeleven met een voetbalwedstrijd? Juist, die maken heel veel lawaai zodra de bal in de buurt van een goal komt.

Zit je zelf net een film te kijken, of wat te prutsen in Photoshop, dan schrik je je dus voortdurend de tering, kolere of een andere enge ziekte. En daar had ik vandaag niet zoveel zin in, dus heb ik m'n eigen tv ook maar op het voetbal afgestemd. Kan ik tenminste aan het commentaar horen wanneer er weer een schreeuw- en stampsalvo van boven komt...

|