zondag, mei 01, 2005

Aaaaah!

Wat lief! Aaaaah, even aaien hoor! Aaaaaah, hoe oud is 'ie? Aaah, lief, wat voor ras is het?

Dat krijg je dus als je met een schattig klein hondje Koninginnedag viert. Gegarandeerd de hele dag aandacht. Ik heb zelf geen puppy, maar de mensen met wie ik gisteren Koninginnedag gevierd heb wel.
Het was ontzettend druk en gezellig gisteren, in Arnhem. Veel pleinen, veel bandjes en dj's, extreem veel mensen, en binnenkort heel wat mensen die een puppy aanschaffen, denk ik.

De man die vanuit z'n huiskamer een poppenkastvoorstelling deed met een radio, hoed en vingerpoppetjes was hilarisch (slecht), het eten in café De Kroeg daarentegen was heerlijk.

Ik heb nog steeds m'n stem niet terug van het vele (harde) praten, dus ik geloof dat het wel een geslaagde Koninginnedag was. ;-)

|