dinsdag, maart 29, 2005

Of je worst lust!

Hehe, zozo, poehpoeh, nounou... Ik ben weer helemaal wakker geloof ik!

Onder druk van ene B.B. móest ik afgelopen weekend wel naar het concert van de Zingende Fresia's in Meppel. Nu ben ik al jaren Fresiafan, dus vind ik het normaal gesproken superleuk om ze live te zien. Maar ja, normaal gesproken treden ze ook niet midden in de nacht op hè! ;-)

Enfin, het optreden vond plaats in de plaatselijke discotheek en begon ruim na middernacht. Er werden nieuwe nummers gespeeld (van een mini-cd die 9 april gepresenteerd wordt in de Willemeen in Arnhem), maar ook oud werk, en het was beregezellig!

Voor zover de harde muziek het toestond heb ik nog fijn met dees en geen staan kletsen en ook m'n allermafste dansmoves uitgeprobeerd. Je moet toch wat hè, als de 'DJ' in die discotheek alleen maar slechte muziek draait, duidelijk voorbestemd voor 14-jarige Breezerdrinkers (die overigens nergens te bekennen waren). Ik vind veel leuk, maar de discotheek in Meppel hoort daar niet bij geloof ik.

Na flink wat uren bijslapen ben ik intussen weer 'de oude', en kan ik me alvast voorbereiden op het grote Fresiafeest op 10 april. Want gefeest zal er worden! Ook in april! :D

|